Here I come, pants!
Ο άλαν βοηθά τον Γουόλντεν να κρατήσει τον Λουίς. Η κα ΜακΜάρτιν ανακαλύπτει ότι δεν είναι γκέι ζευγάρι εκείνος και ο Γουόλντεν.