Who Goes There
Ο Χαρτ και ο Κολ ψάχνουν τον Ρέτζι Λεντού ως βασικό ύποπτο. Ο Κολ χρησιμοποιεί μια παλιά εγκληματική του ταυτότητα και επικοινωνεί με μια συμμορία μοτοσικλετιστών για βοήθεια.