The Locked Room
Ο Κολ και ο Χαρτ πάνε σε μια σκηνή αναζητώντας στοιχεία για τον φόνο. Ψάχνοντας το μοτίβο δολοφονίας, ο Κολ βρίσκει ομοιότητες με μια γυναίκα που υποτίθεται ότι πνίγηκε πριν χρόνια.