Ένα Δεντρόσπιτο για Βίκινγκ
Ο Πιτ συνεργάζεται με έναν ντόπιο κατασκευαστή στη Νορβηγία, για να δημιουργήσουν ένα καταφύγιο οχτώ ατόμων, με θέα στη λίμνη.