Ο πλανήτης των ποντικών, Κυνηγώντας τη μπάλα, Το Μεγάλο Μήλο, Φλαμίνγκο εν δράσει
Ο Τομ βλέπει εφιάλτη ότι πανούργα ποντίκια κατέλαβαν τον κόσμο. Ο Τζέρυ βρίσκει ένα χαμστεράκι. Ένα επικό κυνηγητό στη Νέα Υόρκη γίνεται τραγούδ. Στον ζωολογικό κήπο τα φλαμίνγκο προστατεύουν τους φίλους τους, Τζέρυ και Τάφι, από τον Τομ!