Ο Τομ κι ο Τζέρυ περιμένουν το Υγειονομικό. Ο Τομ κι ο Τζέρυ πάνε σε ένα γήπεδο μίνι γκολφ κι ο Τζέρι γίνεται φίλος με έναν κύκνο. Ο Σπάικ φαντάζεται πως είναι βασιλιάς με αυλικούς, μέχρι που ο Τομ κι ο Τζέρυ επαναστατούν!