Οι μαϊμουδιές κοστίζουν, Το Πρωτάθλημα Σκύλων, Χιονισμένη Μέρα, Μπέμπα, η Κυνηγός
Ο Τομ πρέπει να κρατήσει μια VIP μαϊμού μακριά από τις μπανάνες του ξενοδοχείου. Ο Τομ παίρνει τη θέση του Σπάικ στο Πρωτάθλημα Σκύλων. Η χιονισμένη πόλη τραγουδά. Η Μπέμπα θέλει να πιάσει τον Τζέρυ, για να περνά πιο πολύ χρόνο με τον Τομ.