Νέα ταχυδρομική μηχανή στην πόλη
Όταν η Νία αναλαμβάνει τις παραδόσεις ταχυδρομείου του Πέρσι, είναι τόσο αποδοτική που ο Πέρσι νομίζει ότι πρέπει να βρει κάτι άλλο να κάνει. Μέχρι που συνειδητοποιεί ότι η αποδοτικότητα δεν είναι από μόνη της καλύτερη.