Σαν καινούργιος
Το αγαπημένο βαγόνι του Τόμας χρειάζεται επισκευές. Θα τον βοηθήσει η μυστική φόρμουλα του Γουίφ. Το βαγόνι έγινε σαν καινούργιο!