Το ναυτικό τραγούδι του Σάλτι
Όταν ο Σάλτι μοιράζεται ένα ναυτικό τραγούδι που περιέχει στοιχεία για έναν κρυμμένο πειρατικό θησαυρό, ο Τόμας και ο Πέρσι ακολουθούν τα στοιχεία στο Σόντορ για να το ψάξουν μαζί!