Croatoan
Ο Σαμ βλέπει όραμα ότι ο Ντιν σκοτώνει έναν νεαρό και μολύνεται με έναν ιό που οδηγεί τους ανθρώπους στη δολοφονία, αλλά τελικά δεν γίνεται τίποτα.