Simon Said
Η Άντι χρησιμοποιεί τις δυνάμεις της προς όφελός της. Όταν αρχίζουν και πεθαίνουν οι φίλοι της, τα αδέρφια πιστεύουν ότι ευθύνεται εκείνη.