What Is and What Should Never Be
Ο Ντιν μεταφέρετε σε έναν εναλλακτικό κόσμο. Εκεί, η μητέρα του είναι ζωντανή και ο Σαμ σπουδάζει Νομική και είναι αρραβωνιασμένος με την Τζέσικα.