Unhuman Nature
Σαμ και Καστιέλ εντοπίζουν έναν Σαμάνο. Ο Τζακ ζητά βοήθεια από τον Ντιν που έχει ανθρώπινη εμπειρία και ο Νικ βαδίζει σε σκοτεινό μονοπάτι.