Game Night
Σαμ και Ντιν τρέχουν να βοηθήσουν έναν φίλο. Η Μαίρη ανησυχεί για τον Τζακ. Ο Καστιέλ ζητά βοήθεια αναζητώντας ένα θαύμα.