Damaged Goods
Ενώ ο Ντιν περνά χρόνο με τις Μαίρη και Ντόνα, ο Σαμ πρέπει να πάρει μια δύσκολη απόφαση. Ο Νικ βρίσκει την απάντηση που έψαχνε.