Do Not Resuscitate
Όταν μαύροι διαδηλωτές αρχίζουν να διαμαρτύρονται για μια εταιρεία που χειριζόταν ο Θείος Τζούνιορ, ο Τόνι συναντιέται με τον ιδιοκτήτη.