The King in White Satin Armor
Ο Ρίτσι και η Τζάνις ετοιμάζονται να μετακομίσουν στο νέο τους σπίτι. Η Ιρίνα προσπαθεί να πείσει τον Τόνι να μην χωρίσουν.