Untitled
Η Ρουθ χαίρεται που γνωρίζει την κόρη του Τζορτζ, αλλά ανησυχεί καθώς οι παρανοϊκές απόψεις του για το μέλλον κλιμακώνονται. Ο Φεδερίκο υποστηρίζει την υπόθεσή του στη Βανέσα, η οποία εκδίδει μια ετυμηγορία.