The Black Forest
Ο Ντέιβιντ και ο Κιθ εμπνέονται από έναν γάμο ομοφύλων. Ο Τζορτζ συμφωνεί με τους όρους γάμου της Ρουθ. Ο Φεντερίκο αναστατώνεται από τη «νέα και βελτιωμένη» Βανέσα.