Another Voice
Ένας νεαρός πεθαίνει σε ένα παράλογο ατύχημα και ο Ρίκο δεν μπορεί να καταλάβει πώς ο Νέιτ είναι ικανός να παρηγορήσει τη μητέρα του θύματος.