Death Works Overtime
Η Φίσερ & Ντίαζ είναι γεμάτη δραστηριότητα και άτομα που θρηνούν μετά από τρεις άσχετους μεταξύ τους θανάτους. Ο Νέιτ περιμένει με αγωνία την επιστροφή της Λίζα.