Κατ' ιδίαν συζήτηση: Μέρος 4
Ο Ντέιβιντ μιλά για την πολυγαμία και τον ρόλο των αντρών. Ο Κόντι αποκαλύπτει ένα μυστικό από το κολέγιο που έκρυψε από την Κριστίν και την Τζανέλ.