Κατ' ιδίαν συζήτηση: Μέρος 2
Οι κατ' ιδίαν συζητήσεις συνεχίζονται, η Τζανέλ παραδέχεται ότι δεν της αρέσει ούτε ο Κόντι ούτε η Ρόμπιν. Ο Κόντι σχεδιάζει ταξίδι με τον Ντέιβιντ.