Πίστευε ότι Ήμασταν Φιλαράκια
Ένας ετοιμοθάνατος χρησιμοποιεί αποκαλύπτει με την τελευταία του πνοή στην Άμεση Δράση ότι ο φίλος που τον μαχαίρωσε είναι "ο Άγγελος του Θανάτου".