Γυναίκες-Δολοφόνοι
Οι ειδικοί εξερευνούν τα μοναδικά χαρακτηριστικά των γυναικών ψυχοπαθών δολοφόνων και διερευνούν τα τρομακτικά εγκλήματά τους.