Για Δες, Είμαι Κατά Συρροή Δολοφόνος
Ένας κατά συρροή δολοφόνος με ρατσιστικά κίνητρα ομολογεί πολλαπλούς ανεξιχνίαστους φόνους από τις δεκαετίες του '70 και του '80.