Cherry
Η Αντόρα δίνει στον αρχηγό Βίκερι μια σημαντική πληροφορία για τον φόνο της Αν Νας. Ο Ρίτσαρντ βρίσκει λεπτομέρειες για το σκοτεινό παρελθόν της Καμίλ.