Ripe
Η Καμίλ συμφωνεί να δείξει στον Ρίτσαρντ τις σκηνές του εγκλήματος. Ο Άλαν είναι θυμωμένος με την Αντόρα για τη σχέση της με τον αρχηγό Βίκερι.