Drama Queens
Χρειαζόμαστε το δράμα για να πετύχει μια σχέση; Η Κάρι αρχίζει να έχει αμφιβολίες για τη σχέση της με τον Έιντεν και έχει μια αναπάντεχη συνάντηση με τον κύριο Μπιγκ.