Are We Sluts?
Όταν κάποιος ληστεύει μια ηλικιωμένη γυναίκα στο κτίριο της Σαμάνθα, οι κάτοικοι πιστεύουν πως φταίει η Σαμάνθα και οι νυκτερινοί της επισκέπτες.