Politically Erect
Μπορεί να υπάρξει σεξ χωρίς πολιτική; Η Κάρι βγαίνει με έναν υποψήφιο για το συμβούλιο της πόλης, αλλά οι διαφορές τους στον σεξουαλικό κώδικα προκαλούν εντάσεις.