The Cheating Curve
Η απιστία είναι κάτι που δεν υπάρχει εκτός κι αν σε τσακώσουν; Η Μιράντα βγαίνει με έναν άνδρα που του αρέσει να βλέπει πορνό την ώρα που κάνουν σεξ.