Take Me Out to the Ballgame
Μετά τον χωρισμό της, η Κάρι αναρωτιέται αν υπάρχουν κανόνες χωρισμού και προσπαθεί να μην σκέφτεται τον κύριο Μπιγκ και να βγει με άλλον.