Four Women and a Funeral
Μπορεί μια σχέση να σε ζωντανέψει; Μετά την κηδεία ενός σχεδιαστή μόδας, η Κάρι αρχίζει να σκέφτεται το μέλλον της και τον κύριο Μπιγκ.