Άντρες επί των τιμών
Η Κρίστι φέρνει τους δίδυμους αδερφούς της για να τη βοηθήσουν να βρει νυφικό, που θα καλύπτει μια ουλή. Η Κάθι, φτάνει με τρεις κουμπάρους.