Τα καλύτερα σχέδια
Η Σάρα και ο Ράντι σπεύδουν, όταν πουλιέται το ονειρεμένο νυφικό κάποιας. Μια νύφη βιάζεται γιατί ο μνηστήρας της θα σταλεί κάπου ως στρατιωτικός.