Το μόνο που χρειάζεται είναι να βρω γαμπρό
Η γυμνάστρια Τζέσικα θέλει τουαλέτα που θα αναδεικνύει τη μυώδη πλάτη της, ενώ η Μαρί Τερίζ ψάχνει για νυφικό παρόλο που είναι ακόμα ελεύθερη!