Πλάτη, δικέφαλοι, οπίσθια
Η Βικτόρια θέλει να επιδεικνύει πλάτη, καμπύλες και δικέφαλους, όμως η γιαγιά της την προτρέπει να τα καλύπτει! Ακόμα, η Ντομινίκ καταλαμβάνεται από πανικό στο κατάστημα.