Ο Ντρου Πρίτσαρντ ζητά από δύο ειδικούς να επαναφέρουν στη ζωή ένα βίντατζ μοτοποδήλατο. Ο Ρόμπιν επισκευάζει ένα βικτωριανό γραφείο.