Crazy
Μετά τα νέα στοιχεία για τον φόνο της Άλισον, η επίσκεψη του ντετέκτιβ Γουάιλντεν κάνει τη Χάνα να φοβάται ότι ο "Α" προσπαθεί να την παγιδεύσει.