This Is a Dark Ride
Η Άρια, η Έμιλι, η Χάνα και η Σπένσερ θέλουν να διασκεδάσουν για το Χάλογουιν, τώρα που άφησαν πίσω τα τραυματικά γεγονότα με τον Νέιτ.