Ένα ηφαίστειο ψέματα
Το 2020 μια θανάσιμη φωτιά σε μια μικρή πόλη του Ιλινόις εγείρει ερωτήματα για το αν πρόκειται για ατύχημα ή φόνο. Η αλήθεια αποκαλύπτει κρυφές ζωές.