Ο πατέρας μου ήταν κατά συρροή δολοφόνος
Η Κάθι Γκίλκριστ ψάχνει τους βιολογικούς της γονείς. Οι φόβοι της επαληθεύονται όταν μαθαίνει ότι η αστυνομία αναζητά τον πατέρα της για έγκλημα.