Who Killed Jessica Carpenter? A Hometown Homicide Mystery
Η αναζήτηση ενός πιθανού κατά συρροή δολοφόνου ξεκινά στο Άικεν της Νότιας Καρολίνα όταν μια έφηβη βρίσκεται νεκρή.