Vanished in New Canaan: An ID Mystery
Η αστυνομία αναζητά στοιχεία για την εξαφάνιση της Τζένιφερ Ντούλος, με τη συμπεριφορά του εν διαστάσει συζύγου της να εγείρει υποψίες.