Ο δολοφόνος του Λονγκ Άιλαντ: Νέες αποκαλύψεις
Οι ερευνητές έχουν διάφορους υπόπτους και θεωρίες καθώς τρέχουν να συλλάβουν έναν δολοφόνο με πλούσια δράση.