Sandie Shaw
Ενώ ο Λόρδος Χάργουντ επιστρέφει για να ανακτήσει τον έλεγχο, ο Άλφρεντ, ο Ντέιβ Μπόι και ο Μπάζα συμμαχούν με τις αδελφές Σάικς.