Ο Άλφρεντ Πένιγουορθ, ένας νεαρός στρατιωτικός που βρίσκεται σε αδιέξοδο, επιχειρεί να ξεκινήσει μία εταιρεία ντετέκτιβ. Ο Τόμας Γουέιν του προσφέρει την πρώτη του δουλειά.