The Landlord's Daughter
Ο Άλφρεντ απορρίπτει την προσφορά του Τόμας Γουέιν και στον αντίποδα δέχεται μία αποστολή που θα τον βάλει στο στόχαστρο του πιο επικίνδυνου άντρα στο Ιστ Εντ.